BOK (Biuro Obsługi Klienta)

BOK (Biuro Obsługi Klienta) Charms

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ / BŁĘDY PODCZAS SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ::

Zamówienia można składać:

»  W sklepie internetowym pod adresem www.dedicated-charms.pl – po wybraniu produktu należy kliknąć Dodaj do koszyka, podać dane kontaktowe, wybrać sposób dostawy i zapłaty, przeczytać i zaakceptować regulamin oraz potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie Potwierdź zakup.

Jeżeli podczas składania zamówienia przez www pojawią się błędy proszę spróbować wyczyścić historię przeglądarki, złożyć zamówienie za pośrednictwem innej przeglądarki, włączyć cookies (ciasteczka) lub po prostu przesłać zamówienie e-mailem z podaniem telefonu kontaktowego i informacji na jaki adres zamówienie ma być wysłane, ewentualnie do którego Paczkomatu InPost dostarczone. Odeślemy informację z wyceną zamówienia i prośbą o przelanie należności na nasze konto firmowe.

»  e-mailem – na adres , podając nazwę i szczegóły zamawianego produktu (np.: Bransoletka Charms dedicate it! (1016), cienki sznurek: zielona oliwka, miętowy, zawieszka: seruszko pozłacane, dedykacja: Ania 04.05.2005), zamawianą ilość, cenę ze strony www, oraz adres dostawy: nazwisko, imię, ulica, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon kontaktowy, lub adres Paczkomatu InPost do którego zamówienie ma być dostarczone.

Szczegółowe informacje o zasadach składania zamówień dostępne są w Regulaminie.

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Charms rozpoczyna realizacę zamówienia po otrzymaniu zapłaty za zamówiony towar. Czas oczekiwania Klienta na towar to łączny czas realizacji zamówienia przez obsługę Charms i czas dostarczenia przesyłki przez  firmę kurierską lub InPost.

»  Jeżeli zamówiony towar dostępny jest w naszym magazynie czas realizacji zamówienia przez obsługę Charms wynosi 2-3 dni robocze. Jeżeli zamówiony towar w części lub całości nie jest dostępny w naszym magazynie kontaktujemy się z Klientem i informujemy o orientacyjnym czasie dostawy. Zgodnie z Regulaminem maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych;

»  Czas dostarczenia paczki przez kuriera DPD to 1 dzień roboczy, dostawa do Paczkomatów InPost to 1-2 dni. Doręczanie paczek odbywa się w godzinach 8:00-16:00.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na prawidłowe wypełnienie danych adresowych podczas składania zamówienia.

Szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówień dostępne są w Regulaminie.

DOSTAWA


Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w godzinach 8:00 – 16:00 w dni robocze (w soboty, niedziele i święta paczki nie są dostarczane). 

Nasze produkty dostarczamy również do wskazanego przez Klienta Paczkomatu InPost.

KOSZTY PRZESYŁKI


»  20 zł – Kurier DPD
»    10 zł – Dostawa do Paczkomatu InPost

FORMY PŁATNOŚCI


»  Płatności w serwisie www.dedicated-charms.pl realizowane są za pośrednictwem serwisu bezpiecznych płatności elektronicznych – Przelewy24.pl .

»  Możliwe formy zapłaty to: przelew, karta płatnicza, płatność gotówką przy odbiorze przesyłki od kuriera lub kartą płatniczą przy odbiorze przesyłki z paczkomatu InPost. W przypadku płatności za pobraniem naliczana jest dodatkowa oplata 5 zł (COD).

»  Dane wrażliwe Klienta (numer karty płatniczej, data jej ważności, numer konta Klienta) przetwarzane są przez serwis Przelewy24.pl oraz bank dokonujący rozliczenia i nie są dostępne Charms.

»  Odbiorcą wpłat za towary zamówione w Charms jest serwis Przelewy.pl z którym Charms ma podpisaną umowę o rozliczaniu płatności elektronicznych.

REKLAMACJA


Reklamacja zamówionego produktu powinna być zgłoszona w formie pisemnej na adres: Charms Sp. z o.o., 00-021 Warszawa, ul. Chmielna 9, w terminie najpóźniej 2 miesięcy od daty otrzymania produktu. Wzór zgłoszenia reklamacyjnego dostępny jest w wersji [DOC] i [PDF]. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do siedziby Charms. Sprzedający  nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z korzystania z produktu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem. Nieznaczne różnice kolorystyczne, mogące występować ze względów technicznych, między wyglądem produktu prezentowanego na stronie www.dedicated-charms.pl a jego rzeczywistym wyglądem, nie mogą być podstawą reklamacji. Prezentowane na stronach sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji biżuterii nie oddają jej rzeczywistej wielkości – mają jedynie charakter informacyjny i nie mogą być podstawą reklamacji. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedający wymieni produkt na pełnowartościowy lub gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci cenę nabycia za reklamowany produkt wedle sposobu wskazanego w zgłoszeniu reklamacyjnym. Sprzedający pokryje także koszty dostawy reklamowanego produktu.  W przypadku nieuzasadnionych reklamacji towar jest odsyłany do Kupującego na jego koszt. 

Wszystkie przesyłki Sprzedającego są ubezpieczone. W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej w trakcie transportu należy ten fakt zgłosić u pracownika firmy kurierskiej w momencie dostarczenia przesyłki bądź spisać protokół reklamacyjny z lokalną placówką Poczty Polskiej. Uszkodzony produkt należy odesłać do Sprzedającego na adres Siedziby z otrzymanym dokumentem sprzedaży, protokołem reklamacyjnym i  uzasadnieniem reklamacji.

W przypadku opóźnienia dostawy lub zagubienia przesyłki przez kuriera , InPost lub Pocztę Polską Klient, po zakończeniu procedury reklamacyjnej, zgodnie ze swoja wolą, otrzymuje nową przesyłkę lub zwrot gotówki.

 Szczegółowe informacje o zasadach reklamacji dostępne są w Regulaminie.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I ZWROTY


Kupujący ma prawo odstąpić od umowy, bez podania przyczyny, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827), w terminie 14 dni od dnia wydania produktu. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia Kupujący zobowiązany jest do wysłania Sprzedającemu pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu i zwrotu Sprzedającemu, na własny koszt, zamówionego produktu wraz  zdowodem zakupu w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zarówno oświadczenie jak i zwrot należy dostarczyć na adres siedziby Charms. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępny jest w wersji [DOC] i [PDF]. Kupujący może odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy produkt:

»  nie był używany – nie ma żadnych śladów używania,
»  nie został w inny sposób zniszczony lub uszkodzony,
»  nie był personalizowany (indywidualne grawerowanie, wybór sznurka lub rzemienia).

Po otrzymaniu zwracanego produktu, spełniającego ww. warunki oraz oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych zwraca uiszczoną cenę nabycia produktu oraz koszt jego dostawy według sposobu wskazanego przez Kupującego w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Szczegółowe informacje o zasadach reklamacji dostępne są w Regulaminie.

REGULAMIN


Regulamin serwisu internetowego www.dedicated-charms.pl dostępny jest pod adresem www.dedicated-charms.pl/regulamin_dedicated-charms.pdf

DANE KONTAKTOWE


Charms Sp. z o.o.
ul. Chmielna 9
00-021 Warszawa

Bank Zachodni WBK
numer konta: 83 1090 1753 0000 0001 3587 8915

www.dedicated-charms.pl

tel. 601333444